Home > Jobs > Teamverantwoordelijke aankoop & infrastructuur - regio Hoofdzetel
Teamverantwoordelijke aankoop & infrastructuur - regio Hoofdzetel
Teamverantwoordelijke aankoop & inf... - regio Hoofdzetel
Teamverantwoordelijke aankoop & infrastructuur - regio Hoofdzetel
  • Contract:
    Onbepaalde duur
  • Tijdregeling:
    Voltijds
  • Arbeidsritme:
    40u/week
  • Diploma:
    Bachelor of Master
  • Talenkennis:
    Nederlands

Solliciteer t.e.m. 30/06/2019

Wat houdt de job in?

Je bent verantwoordelijk voor het aansturen, begeleiden, coachen van de medewerkers Aankoop en Infrastructuur. Je bent hun rechtsreeks aanspreekpunt in functie van hun specifieke opdrachten. Je staat in voor een optimale ontwikkeling van het team. Je zorgt voor een goede doorstroom van informatie naar de medewerkers.

Je bent de eindverantwoordelijke voor de correcte toepassing van de processen Aankoop en Infrastructuur.

Samen met de gebouwencoördinator ben je verantwoordelijk voor het goede beheer en instandhouding van de infrastructuur van Familiehulp :

  • opvolgen van het gebouwenpatrimonium;

  • ontwikkelen van maatregelen preventie op het vlak van gebouwen;

  • opvolgen van wettelijke en periodieke controles van infrastructuur; 

  • ....

 Organiseren van alle aankoopstromen binnen Familiehulp :

  • opzetten van interne processen en werkinstructies inzake aankopen door de verschillende diensten;

  • opzetten controlesysteem inzake bestelling, levering en factuur;

  • ....

Je levert informatie aan voor het management en neemt complexere opdrachten op ter ondersteuning van het management.

Wie zoeken we?
  • Je bent minstens in het bezit van een bachelor diploma.
  • Indien je op de hoogte bent van de wet- en regelgeving binnen het werkdomein (wet op de overheidsopdrachten) dan is dit een groot pluspunt.
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare, relevante ervaring op het vlak van coachen en begeleiden van teams.
  •  Ervaring met projectwerk strekt tot aanbeveling.
  • Je hebt goede kennis van MS Office (Word, Excel).
  • Je bent een goede peoplemanager die zelfstandig kan werken tegen vooropgestelde deadlines.
  • Je kan beslissingen nemen en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je kan goed de linken leggen tussen de verschillende activiteiten/processen binnen het team, je beschikt over een helicopterview.
  • Je kan nieuwe informatie kritisch analyseren en de gekozen aanpak bijsturen indien noodzakelijk.
Wat bieden wij?
  • Een correcte verloning.
  • Een respectvolle en warme werkomgeving.
  • Extralegale voordelen: eindejaarspremie, maaltijdscheques, onkostenvergoeding, vergoeding voor verplaatsingen in opdracht, groepsverzekering…
  • Arbeidsduurvermindering en extralegaal verlof.
  • Toegang tot een bedrijfsvoordelen centrale met tal van kortingen.
  • Je kan een bedrijfsfiets gebruiken. Je hebt de keuze tussen een stadsfiets, plooifiets of elektrische fiets. Wij voorzien in gratis onderhoud en pechverhelping.
  • Opleidingen: Familiehulp investeert in jouw verder ontwikkeling.

 

Regio
Bijkomende informatie

Familiehulp faciliteert telewerken (thuis en/of satellietkantoren) en komt hierbij tegemoet aan de behoefte inzake flexwerken, combinatie gezin en arbeid en duurzame mobiliteit.

Word deel van de familie!

 

 

Organisatie
Familiehulp vzw
Onze passie voor mensen drijft ons. Wij hebben bijzondere aandacht voor kwetsbare groepen en stellen alles in dienst om onze cliënt een optimale levenskwaliteit te bieden in een vertrouwde omgeving. > Bezoek website
Contactpersoon
Ann Cauberghe partner medewerkersbeleid 0473/52.30.54

Selectieprocedure

Stap 1: Solliciteren

Interesse in een vacature? Super. Klik op de knop “solliciteer hier” bij de vacature en vul het online sollicitatieformulier in. Vergeet zeker niet om uw CV, motivatiebrief, diploma en.of visum toe te voegen.

Stap 3: Interview

U wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek met de HR medewerker en/of uw leidinggevende. Na het gesprek met alle kandidaten, beslissen wij welke kandidaat aangeworven wordt.

Kandidaten die niet geselecteerd zijn worden via e-mail of brief op de hoogte gebracht. Indien u wenst mag u ons altijd contacteren voor feedback.

Stap 2: CV-screening

Na ontvangst van uw sollicitatie, voeren we een eerste screening uit o.b.v. uw CV en andere documenten. Het is een afweging tussen de vereisten van de vacature, de verworven competenties en motivatie die uit uw schrijven blijken.

Stap 4: Aanwerving

Bent u geselecteerd, dan brengen wij u hiervan telefonisch op de hoogte. We maken meteen afspraken rond de vervolgstappen: ondertekening van het contract, rondleiding en kennismaking met collega's.