Home > Jobs > Directieassistent - regio Brussel
Directieassistent - regio Brussel
Directieassistent - regio Brussel
Directieassistent - regio Brussel
  • Contract:
    Onbepaalde duur
  • Tijdregeling:
    Voltijds
  • Arbeidsritme:
    40u/week
  • Diploma:
    Master
  • Talenkennis:
    Nederlands

Solliciteer t.e.m. 30/04/2019

Wat houdt de job in?

Als directieassistent op de hoofdzetel ondersteun je het directieteam op organisatorisch en administratief vlak. Zelfstandig, professioneel en met zin voor samenwerking neem je de verantwoordelijkheid op voor o.a. de volgende opdrachten:

  • je staat in voor de voorbereiding en coördinatie van dossiers.  Dat houdt o.a. in dat je de nodige informatie verzamelt en zorgt voor een feilloze opvolging van planningen;

  • je zorgt voor een optimale voorbereiding van vergaderingen (agendapunten verzamelen, presentaties en nota’s voorbereiden, opvolging van gemaakte afspraken,…);

  • je maakt accurate verslagen van vergaderingen;

  • je beantwoordt en prioriteert binnenkomende oproepen en e-mails zodat deze correct en tijdig kunnen worden behandeld;

  • je beheert agenda’s proactief en plant vergaderingen en afspraken in;

  • je  staat in voor archivering en klassement.

.

Wie zoeken we?
  • Je beschikt over een masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je houdt ervan om aan veel zaken tegelijk te werken en blijft hierbij stipt en punctueel.

  • Je bent proactief en werkt zeer gestructureerd.

  • Je kan zaken vlot en helder verwoorden zowel mondeling als schriftelijk.

  • Je weet van aanpakken en bent leergierig.

  • Je kan zelfstandig werken maar je bent ook een goede teamspeler.

  • Uiteraard ben je zeer betrouwbaar en discreet en kan je goed overweg met de meest courante MS Officepakketten.

 

 

 

 

Wat bieden wij?

Waardering halen uit je werk is belangrijk voor ons, daarom bieden wij jou :

  • een uitdagende functie in een succesvolle en steeds groeiende organisatie;

  • een respectvolle en warme werkomgeving;

  • een grondige interne opleiding en coaching;

  • een competitief loon;

  • een 36u week met de daarbij horende ADV-dagen;

  • extralegale verlof- en feestdagen;

  • maaltijdcheques en een groepsverzekering;

  • vergoedingen voor verplaatsingen in opdracht.
Regio
Organisatie
Familiehulp vzw
Onze passie voor mensen drijft ons. Wij hebben bijzondere aandacht voor kwetsbare groepen en stellen alles in dienst om onze cliënt een optimale levenskwaliteit te bieden in een vertrouwde omgeving. > Bezoek website
Contactpersoon
Ann Cauberghe partner medewerkersbeleid 0473/52.30.54

Selectieprocedure

Stap 1: Solliciteren

Interesse in een vacature? Super. Klik op de knop “solliciteer hier” bij de vacature en vul het online sollicitatieformulier in. Vergeet zeker niet om uw CV, motivatiebrief, diploma en.of visum toe te voegen.

Stap 3: Interview

U wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek met de HR medewerker en/of uw leidinggevende. Na het gesprek met alle kandidaten, beslissen wij welke kandidaat aangeworven wordt.

Kandidaten die niet geselecteerd zijn worden via e-mail of brief op de hoogte gebracht. Indien u wenst mag u ons altijd contacteren voor feedback.

Stap 2: CV-screening

Na ontvangst van uw sollicitatie, voeren we een eerste screening uit o.b.v. uw CV en andere documenten. Het is een afweging tussen de vereisten van de vacature, de verworven competenties en motivatie die uit uw schrijven blijken.

Stap 4: Aanwerving

Bent u geselecteerd, dan brengen wij u hiervan telefonisch op de hoogte. We maken meteen afspraken rond de vervolgstappen: ondertekening van het contract, rondleiding en kennismaking met collega's.