Home > Jobs > Stafmedewerker ICT - regio Vlaanderen en Brussel
Stafmedewerker ICT - regio Vlaanderen en Brussel
Stafmedewerker ICT - regio Vlaanderen en Brussel
Stafmedewerker ICT - regio Vlaanderen en Brussel
  • Contract:
    Onbepaalde duur
  • Tijdregeling:
    Voltijds
  • Arbeidsritme:
    36u/week
  • Diploma:
    Master of gelijkwaardig door ervaring

Solliciteer t.e.m. 15/08/2021

Wat houdt de job in?

Samen met de directeur en de  ICT-staf  en ondersteund door een team van medewerkers geef je mee vorm aan het ICT-beleid van Familiehulp. Je staat mee in voor een kwalitatief hoogstaande ICT-ondersteuning en speelt hierbij in op de evoluerende noden.

  • Je adviseert de directie over beleidskansen, nieuwe ontwikkelingen en knelpunten op vlak van ICT. Hiertoe breng je systematisch de noden en behoeften van de gebruikers in kaart en evalueer je de dienstverlening in functie van deze noden. Daarnaast volg je proactief de ICT evoluties en beschikbare services op binnen en buiten de organisatie.
  • Je formuleert adviezen waarin je beleidsdoelstellingen en keuzes verwerkt en de impact ervan bekijkt. Je bent een klankbord om het business plan, opportuniteiten en efficiëntieverbeteringen te identificeren.
  • Je zorgt mee voor de opmaak van een begroting voor ICT van de organisatie  en de opvolging van de efficiënte besteding van de middelen.
  • Je ondersteunt de PMO manager met het  beheer van de projectenportefeuille, de opvolging en de uitvoering ervan.
  • Als stafmedewerker ICT rapporteer je aan de Directeur ICT-beleid en werk je nauw samen met andere afdelingen binnen en buiten Familiehulp.
Wie zoeken we?
  • Je beschikt over een masterdiploma binnen een domein met een substantieel ICT pakket of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt bij voorkeur minimum vijf jaar ervaring in een ICT omgeving. Je bent in staat een visie te formuleren voor ICT  en dit in concrete doelstellingen om te zetten.
  • Je hebt ervaring met het beheren van contracten en leveranciersrelaties en hebt kennis van overheidsopdrachten of bent bereid dit te verwerven.
  • Je bent een teamplayer die belang hecht aan een open communicatie en daarnaast ook goed kan luisteren.
  • Je bent resultaatgericht en hebt een probleemoplossend en analytisch denkvermogen.
  • Je hebt ervaring met projectmatig werken en beschikt over organisatietalent.
  • Je beschikt over zeer goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk), je bent assertief en diplomatisch. 
  • Je standplaats is afhankelijk van je woonplaats maar je bent bereid je occasioneel te verplaatsen naar de verschillende sites van Familiehulp.
Wat bieden wij?

Je voelt je thuis in een organisatie met een maatschappelijk doel die voluit gaat voor duurzaam ondernemen en sociaal werkgeverschap. Wij bieden een inhoudelijk uitdagende en gevarieerde functie met reële verantwoordelijkheden en groeikansen binnen een succesvolle en steeds groeiende organisatie. Je krijgt een goed salaris, interessante extralegale voordelen (waaronder een bedrijfswagen, GSM, ...) en uitstekende arbeidsvoorwaarden (waaronder telewerk, 36u werkweek, extralegaal verlof) Je krijgt volop kansen om je competenties verder te ontwikkelen.

Regio
Bijkomende informatie

 Welke stappen doorloop je ?

  • Stel je online kandidaat.
  • Na een positieve screening van je CV en motivatie zal je uitgenodigd worden voor een kennismakingsgesprek met de partner medewerkersbeleid in de loop van de  maand augustus.
  • Na een positieve evaluatie van het gesprek zal je uitgenodigd worden op maandag 30 augustus voor een interview op de hoofdzetel in Brussel  met de directeur ICT, Griselda Symons en de manager ICT, Steven Petit.
  • Indien je wordt weerhouden, volgt er een assessment door Search & Selection in de eerste helft van de maand september.

 

Organisatie
Familiehulp vzw

Onze passie voor mensen drijft ons. Wij hebben bijzondere aandacht voor kwetsbare groepen en stellen alles in dienst om onze cliënt een optimale levenskwaliteit te bieden in een vertrouwde omgeving.

> Bezoek website
Contactpersoon
Ann Cauberghe partner medewerkersbeleid 0473/52.30.54