Home > Getuigenissen > Administratief bediende - Ilse (werkt in Brussel)
Administratief bediende

Ik werk al 12 jaar bij Familiehulp als dossierbeheerder op de personeelsdienst. Een boeiende en erg gevarieerde functie. Zo ben ik onder andere verantwoordelijk voor het opmaken van contracten, het berekenen van verloffiches, het bijhouden van dienstjaren, het opvolgen van ziekteverzuim, het registreren van de personeelsbezetting, het afhouden van negatieve lonen, de aanvragen voor tijdskrediet en de administratie met de RVA. Omdat mijn job zo afwisselend is, gaat het nooit vervelen.

Daarnaast ben ik het aanspreekpunt van onze bedienden voor al hun personeelszaken. Ik maak hun dossier aan, volg dat daarna volledig op en beantwoord alle mogelijke vragen. Op die manier kom ik vaak in contact met collega’s. Eigenlijk ben ik een beetje hun ‘hulp’ binnen Familiehulp, maar dan op vlak van administratie en hrm.

Ik ervaar Familiehulp als een werkgever die om haar medewerkers geeft. Naast een aangename werkomgeving geniet je van veel persoonlijke voordelen en een gunstige vakantieregeling. Zo sta ik niet alleen klaar voor mijn collega’s, maar kan ik als mama ook voldoende aanwezig zijn voor mijn kind. De combinatie van al die factoren zorgt dat Familiehulp voor mij als ‘thuis’ aanvoelt.

Bekijk alle getuigenissen